MatiSzo92

                         Mateusz Szostak

Komunikaty:

Informacja:

Obserwuj stronę na Facebooku aby nie przegapić informacji o nowych wpisach :)




Deagostini - Syrena 105



Ilość numerów : 125
Zebranych / Zmontowanych: 34

34 (27.2%) 91 (72.8%)

Numery:


1. - Maska silnika.




          Otrzymujemy :
Maska silnika, Wzmocnienie maski, Przednie wzmocnienie maski, Lewy zawias maski, Prawy zawias maski, Logo FSM, Logo FSO, sprężynki (2 Sztuki), Podpórka maski, Zaczep podpórki maski, Blokada sprężynki 1, Blokada sprężynki 2, Przegub kulowy podpórki maski, Wkrętaki (2 Sztuki), Śruby AM, Śruby BM, Wkręty DP.


          Montaż :
Do maski przykręcamy dwoma śrubami wzmocnienie. Do otworów przedniego wzmocnienia maski wsuwamy sprężynki i przykręcamy blokadę sprężynki 1 i 2. Do przedniego wzmocnienia maski przykręcamy zaczep podpórki maski. Do zagłębienia przedniego wzmocnienia maski wkładamy kulę podpórki maski i przykręcamy przegub kulowy podpórki maski. Całę przednie wzmocnienie maski przykręcamy do przedniej wewnętrznej częśći maski. Z przodu maski umieszczamy jedno z dwóch logo.


          Dodano opis: 2024-01-09 21:52:31 | Dodano zdjecia : 2024-01-09 21:52:29 | Przez: MatiSzo92


2. - Grill, Przednia tablica, Przedni zderzak.




          Otrzymujemy :
Obudowa grlila, Grill, Przedni zderzak, Wsporniki zderzaka (2 Sztuki), Tablica rejestracyjna, Ramka grlila, Wkręty AP, Wkręty CP, Wkręty DP.


          Montaż :
Grill wkładamy do ramki grilla i wkładamy go do jego obudowy. Przykręcamy gril z ramką sześcioma wkrętami do obudowy. Do przedniego zderzaka przykręcamy tablicę rejestracyjną dwoma wkrętami. Do końców zderzaka przykręcamy dwa wsporniki.


          Dodano opis: 2024-01-09 21:55:30 | Dodano zdjecia : 2024-01-09 21:55:27 | Przez: MatiSzo92


3. - Pierwsze koło.




          Otrzymujemy :
Opona, Zewnętrzna felga, Wewnętrzna felga, Kołpak felgi, Bęben hamulcowy, Szczęki hamulcowe, Tarcza kotwiczna, Podkładka, króciec, Śruby CM, Śruby DM.


          Montaż :
Do opony wkładamy zewnętrzną felgę, od węwnetrznej strony wkładamy węwnętrzną felgę i skręcamy czterema śrubami z zewnętrzną. Do zewnętrznej felgi przykręcamy bęben hamulcowy. Do tarczy kotwicznej wkładamy szczęki hamulcowe i króciec.


          Dodano opis: 2024-02-13 02:23:06 | Dodano zdjecia : 2024-02-13 02:23:04 | Przez: MatiSzo92


4. - Rama przedniego zawieszenia.




          Otrzymujemy :
Górna rama przedniego zawieszenia, Lewa zwrotnica, Lewy wahacz, Lewy drążek kierowniczy, Tłoczysko amortyzatora, Obudowa amortyzatora, Lewa rama przedniego zawieszenia, Zewnętrzny przegub, Górny sworzeń zwrotnicy, Dolny sworzeń zwrotnicy, Sprężyna, Trójnik, Przewód, Śruby FM, Śruby GM, Śruby HM, Śruby IM, Śruby MM, Wkręty AP, Wkręty EP, Wkręty FP.


          Montaż :
Do górnej ramy przedniego zawieszenia przykręcamy lewą ramę przedniego zawieszenia. Przewód 4M tniemy na trzy odcinki: 75mm, 135mm, 150mm. Dwa przewody nakładamy na króciec trójnika. Trójnik przykręcamy do gniazda w lewej ramie przedniego zawieszenia. Do ramy przykręcamy lewy wahacz dwoma śrubami. Między wąsami lewego wahacza przykręcamy sworzeń zwrotnicy. Na króciec w tarczy kotwicznej nakładamy przewód. Do tarczy kotwicznej przykręcamy lewą zwrotnicę. Do wąsa lewej zwrotnicy przykręcamy lewy drążek kierowniczy. W górnym gnieździe lewej zwrotnicy nakładamy i przykręcamy sworzeń zwrotnicy. Do dolnego sworznia zwrotnicy przykręcamy dolną część lewej zwrotnicy. Do lewej zwrotnicy przykręcamy przegub. Do gniazda lewego wahacza przykręcamy tłoczysko amortyzatora. Do obudowy amortyzatora wkładamy sprężynę i nakładamy go na tłoczysko amortyzatora. Przykręcamy amortyzator do ramy przedniego zawieszenia. Wolny koniec przewodu od tarczy kotwicznej wkładamy na koniec trójnika. Do tarczy kotwicznej przykręcamy koło.


          Dodano opis: 2024-02-13 02:24:07 | Dodano zdjecia : 2024-02-13 02:24:05 | Przez: MatiSzo92


5. - Głowica silnika, Wałek pompy wody, Cewki, Wentylator.




          Otrzymujemy :
Głowica silnika, Wałek pompy wody, Korpus pompy wody, Wentylator, Koło pasowe 1, Koło pasowe 2, Zespół cewek zapłonowych, Końcówki cewek (3 Sztuki), Fajki świec (3 sztuki), Przewód zapłonowy, Połowa bloku silnika, Mocowanie, Śruby AM, Śruby BM, Śruby JM, Wkręty FP.


          Montaż :
Do głowicy silnika przykręcamy mocowanie i przykręcamy do bloku silnika. Przewody zapłonowe tniemy na 3 odcinki 3 centymetrowe i nakładamy na nie fajki świec. świece wkładamy do głowicy silnika. Do wałka pompy wody przykręcamy korpus pompy i wentylator. Na koniec wałka pompy wody przykręcamy koło pasowe 1 i 2. Do zespołu cewek zapłonowych wkładamy i przykręcamy trzy cewki zapłonowe. Zespół cewek przykręcamy do wałka pompy wody. Wałek przykręcamy do bloku głowiicy silnika dwowa śrubami. Przewody zapłonowe nakładamy na końcówki cewek.


          Dodano opis: 2024-03-17 20:54:45 | Dodano zdjecia : 2024-03-17 20:54:43 | Przez: MatiSzo92


6. - Filtr powietrza, kolektor ssący,




          Otrzymujemy :
Kolektor ssący, Uszczelka kolektora, Korpus gaźnika, pompa paliwa, Komora pływakowa, Dźwignia, Pokrywa filtra powietrza, Naklejka, Wlot powietrza 1, Wlot powietrza 2, Płytka, Korpus filtra powietrza, Zapinki pokrywy filtra powietrza (3 sztuki), Uszczelka fitra, Osłona rozrusznika, Kurek spustrowy, Dolna część karteru silnika, Wspornik 1, Wspornik 2, Filtr, Przewód, Śruby BM, Śruby JM, Śruby LM, Wkręty CP, Wkręty DP, Wkręty GP.


          Montaż :
Do dolnej częśći karteru silnika przykręcamy wspornik 1. Wspornik przykręcamy do połowy bloku silnika dodatkowo przykręcamy wspornik 2. Do połowy bloku silnika przykręcamy pompę paliwa. Do kolektora ssącego wkładamy korpus gaźnika. Przykręcamy komorę pływakową i wkładamy trzpień dźwigni. Do kolektora dokładamy uszczelkę i całość przykręcamy do połowy blku silnika. Na korpus filtra powietrza nakładamy uszczelkę i przykręcamy go do korpusu gaźnika, jego mocowanie przykręcamy do głowicy silnika. Łączymy dwie połowy wlotu powietrza i wkłądamy je do zespołu wlotu powietrza. Do otworów w płytce wkładamy trzy zapinki pokrywy filtra powietrza. Na pokrywe fitra powietrza nakładamy płytkę. Pokrywę przykręcamy do korpusu filtra powietrza. Dopasowujemy naklejkę do filtra powietrza, odklejamy folie i przyklejamy naklejkę. Przewód tniemy na 25 i 10 mm. Pomiędzy przewody wkładamy filtr i przewody nakładamy na korpus gaźnika i pompę paliwa. Do głowicy montujemy Korek spustowy i osłonę rozrusznika.


          Dodano opis: 2024-03-17 20:56:04 | Dodano zdjecia : 2024-03-17 20:56:02 | Przez: MatiSzo92


7. - Połowa bloku silnika, kolektor wydechowy.




          Otrzymujemy :
Połowa bloku silnika, Kolektor wydechowy, Osłona kolektora wydechowego, króciec wodny bloku silnika, Blok kondensatorów, Rura z termostatem, Aparat zapłonowy, Koło pasowe 1, Koło pasowe 2, Gumowa pokrywa, Przewód 1, Przewód 2, Przewód 3, Śruby AM, Śruby JM, Wkręty DP, Wkręty HP.


          Montaż :
Do bloku silnika z boku wkładamy blok kondensatorów, Na dolny trzpień nakładamy koło pasowe 2 potem 1 i aparat zapłonowy, przykręcamy całość śrubą. Nakładamy gumową pokrywę. Do bloku przykręcamy króciec wodny, Do kolektora wydechowego przykręcamy osłonę i kolektor przykręcamy do bloku. Łączymy i skręcamy dwie połowy bloku silnika. Do głowicy silnika wkładamy rurę z termostatem. Na trzpienie pompy wody i króciec wodny bloku silnika nakładamy przewód 1. Na trzpień pompy wody nakładamy przewód 2 i 3.


          Dodano opis: 2024-04-17 06:25:16 | Dodano zdjecia : 2024-04-17 06:25:13 | Przez: MatiSzo92


8. - Prądnica.




          Otrzymujemy :
Korpus prądnicy, dekiel, wspornik, Wentylator, Koło pasowe, Pasek klinowy, Śruby BM, Śruby JM, Wkręty DP, Wkręty HP.


          Montaż :
Do korpusu prądnicy przykręcamy wentylator i koło pasowe. Po drugiej stronie prądnicy wkładamy dekiel. Do bloku silnika przykręcamy wspornik. Od spodu silnika przykręcamy wąsy z korpusu prądnicy. Wąs wentylatora przykręcamy do wspornika. Na koła pasowe nakładamy pasek klinowy.


          Dodano opis: 2024-04-17 06:26:11 | Dodano zdjecia : 2024-04-17 06:26:08 | Przez: MatiSzo92


9. - Blok napędowy.




          Otrzymujemy :
Obudowa bloku napędowego 1 (L), Obudowa bloku napędowego 2 (R), Pokrywa tylna obudowy bloku napędowego, Rozrusznik, Wyłącznik elektromagnetyczny, dekiel, końcówka przegubu krzyżakowego (2 sztuki), Przewód, Śruby BM, Śruby JM, Wkręty EP, Wkręty HP.


          Montaż :
Do otworu w obudowie bloku napędowego 1 wkładamy i przykręcamy od środka przegub krzyżakowy. Robimy to samo w obudowie 2. Do końca obudowy 2 przykręcamy pokrywę tylną obudowy bloku napędowego. W otwór rozrusznika wkładamy wyłącznik elektromagnetyczny. z tyłu rozrusznika wkładamy dekiel. Rozrusznik przykręcamy do dolnej części karteru silnika. Do wspornika 2 przykręcamy obudowe bloku napędowego 2. Przykręcamy do niej obudowę 1. Na króciec z bloku napędowego 2 nakładamy przewód.


          Dodano opis: 2024-05-17 01:12:41 | Dodano zdjecia : 2024-05-17 01:12:38 | Przez: MatiSzo92


10. - Rama.




          Otrzymujemy :
Rama, Hak.


          Montaż :
Trzpień haka wkładamy do otworu w ramie.


          Dodano opis: 2024-05-17 01:13:54 | Dodano zdjecia : 2024-05-17 01:13:52 | Przez: MatiSzo92

Numery:


serwer: 2